YME Universe

Kunde: YME Universe

Start: Vår 2023

Dette har vi gjort:

Strategi for Google Ads

Avanserte kontostrategier

Oppsett og håndtering av CSS-partner

Oppsett av Google Analytics 4

Våren 2023 begynte vårt samarbeid med YME Universe. De hadde tidligere jobbet mye med digital markedsføring, henholdsvis på Meta og Google. Etter en liten pause fra kanalene, ønsket YME å komme i gang igjen for fullt.

– Første måned etter oppstart var det 'grønne tall over hele linja'.

Kenneth, daglig leder

Mens vi fortsatte å kjøre annonseringen, har vi hatt god dialog med YME og rettet fokuset mot å maksimere resultatene for hver annonsekrone som blir brukt.

For Google Shopping har vi brukt en strategi som kalles “product bucketing”. Vi sender data fra kampanjene i Google Ads til ProductHero. Basert på resultatene, deles produktene i fire grupper. Dermed får vi en oversikt over hvilke produkter som er mest lønnsomme, og hvilke som sluker annonsekroner uten å konvertere.

YME har nå gått fulldigitalt, og fortsetter satsingen på nett med lansering av ny side. Under migreringen har vi god kontakt med involverte parter, spesielt med fokus på det tekniske og konverteringssporing.

Men, du vil kanskje høre hva YME selv sier om samarbeidet? Hør hva daglig leder Kenneth sier om oss:

Kenneth Hjertum

Daglig leder hos YME Universe

Strålende!

"Strålende leveranse ved lansering av YMEuniverse 2.0 🙏🏼✌🏼🤙🏼"